دانلود زیرنویس چسبیده سریال Sen Cal Kapımı خلاصه و معرفی بازیگران سریال تو در خانه ام را بزن
نوشته شده توسط : ali

دانلود سریال تو در خانه ام را بزن

دانلود سریال Sen Cal Kapımı

تماشا قسمت اخر سریال Sen Cal Kapımı

زیرنویس چسبیده سریال Sen Cal Kapımı

دانلود رایگان سریال تو در خانه ام را بزن

دانلود فیلم Sen Cal Kapımı

 

.

 

 

ادا که تمام امیدش در زندگی رو به تحصیل بسته، با سرکان بولات که بورس تحصیلی بین المللی خود را رها کرده ، روبرو میشه. سرکان بولات به ادا پیشنهاد می کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون رو بازی کنه ، بهش بورسیه میده.اگرچه ادا پیشنهاد این مردی که از او متنفر است را رد می کند ، اما وقتی شرایط تغییر میکنه مجبور به پذیرش آن میشه. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن ، رابطه ای پرشور و چالش برانگیز را تجربه می کنن که باعث می شه همه آنچه رو که درسته فراموش کنند. چون عشق سخته. و به همین دلیل شگفت انگیزه.

 

 

برای دانلود سریال Sen Cal Kapımı لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Sen Cal Kapımı با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال  Sen Cal Kapımı

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Sen Cal Kapımı

تماشای آنلاین سریال تو در خانه ام را بزن

خلاصه و معرفی بازیگران سریال تو در خانه ام را بزن

 

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است.

زندگی‌نامه

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است.

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد. وی همچنین سفیر تجاری بسیاری از مارک‌ها از جمله لورئال پاریس در ترکیه است. اخیراً نشریه fillgap او و هم‌وطنش فحریه اوجن را به ترتیب به عنوان اولین و سومین زن زیبای مسلمان انتخاب کرده‌است.[نیازمند منبع]

کِرَم‌ بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر اهل ترکیه است.

زندگی شخصی

کرم بورسین بازیگر ترکیه ای است. او در کشورهای مختلفی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی و ایالات متحده آمریکا زندگی کرده‌است. او در سال ۱۹۹۹ و هنگامی که ۱۲ سال سن داشت؛ با خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کرد. وی از دپارتمان ارتباطات بازاریابی کالج امرسون فارغ‌التحصیل شد و همزمان با تحصیلش در دانشگاه، دروس بازیگری را گذراند. او به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در یک مسابقه در دبیرستانی در ایالات متحده برگزیده شد. او قبل از شروع بازیگری، یک راننده بود. بورسین قبلاً در سال ۲۰۱۰ در فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus بازی کرده بود. در ۹ سپتامبر ۲۰۱۳، او در تبلیغاتی برای پیام رسان اجتماعی لاین ظاهر شد. بورسین با بازی در نقش «کرم سایر» در سریال در انتظار آفتاب از کانال D شناخته شد. بورسین هر دو سینمای هالیوود و ترکیه را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در هنگام بازی در فیلم‌هایش استفاده کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین‌المللی سئول شده‌است. بورسین در حال حاضر نقش اصلی سریال تو درم را بزن به نام «سرکان بولات» را در کنار هانده ارچل بازی می‌کند. این سریال توسط MF Yapım، به کارگردانی یوسف پیرهسان، اندر مهلار و آلتان دونمز تهیه شده است و فیلمنامه آن را عایشه آنر کوتلو نوشته‌است. این سریال اولین بار در شبکه فاکس(ترکیه) در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ با دریافت نقدهای مثبت صاحب نظران و همچنین رتبهٔ بالا به نمایش درآمد.

 

برای دانلود سریال تو در خانه ام را بزن لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال تو در خانه ام را بزن با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: خلاصه و معرفی بازیگران سریال تو در خانه ام را بزن , دانلود سریال Sen Cal Kapımı , زیرنویس چسبیده سریال Sen Cal Kapımı ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: