تماشا قسمت اخر سریال Zalim Istanbul دانلود رایگان سریال استانبول ظالم
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Zalim Istanbul

تماشا قسمت اخر سریال Zalim Istanbul

زیرنویس چسبیده سریال Zalim Istanbul

دانلود رایگان سریال استانبول ظالم

دانلود فیلم Zalim Istanbul

 

.

 

 

شعاری که سریال کارش رو باهاش شروع کرد این بود ” هیچ کس در مورد گناهی که باهاش امتحان نشده معصوم نیست “

فکرت کوشکان در نقش آگاه کاراچای یک مرد ثروتمند و دارای عمارت می باشد و مینه توگای در نقش شینیز کاراچای (همسرش) بازی می کند. و مسئله ای که آگاه کاراچای را آزار می دهد خلاص شدن از دست برادرزاده اش ندیم کاراچای است و برای او دنبال زن می گردد.

 

 

برای دانلود سریال Zalim Istanbul لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Zalim Istanbul با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال  Zalim Istanbul

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Zalim Istanbul

تماشای آنلاین سریال استانبول ظالم

خلاصه و معرفی بازیگران سریال استانبول ظالم

 

اگر فیلم استانبول ظالم را دیده باشید متوجه نقش آفرینی فکرت کوشکان خواهید شد. نقش سنگین و پر از مسئولیت فقط از عهده این بازیگر حرفه ای و توانا بر می آید. فکرت در ۲۲ آپریل سال ۱۹۶۵ در استانبول متولد شده است. قد وی ۱۷۰ و دارای چشمانی قهوه ای می باشد. پدر وی آلبانی و مادرش بلغارستانی می باشد. در سن چهار سالگی پدرش فلج شد. او چهار خواهر بزرگتر از خود داشت و بیشتر وقتش را به بازی در محله و کوچه ها می گذراند. در سن ۱۴ سالگی پدرش از دنیا رفت و فکرت مجبور شد درس خواندن را ترک کند.

او مدتی را در کارای متفرقه گذراند تا اینکه با خواهرش به توکات رفت و تحصیلات دبیرستان خود را ادامه داد. اولین جرقه بازیگری زمانی که به تئاتر های آخر هفته می رفت در ذهنش به وجود آمد. او با شرکت در دانشگاه دولتی استانبول توانست بورسیه دانشگاه گوته (Goe he U ive si y) آلمان را دریافت کند. اولین تجربه بازیگری فکرت در سال ۱۹۸۰ در فیلم پرنده بود. فکرت در سال ۱۹۹۱ در جشنواره فیلم پرتقال طلایی، ۲۰۰۲ در جشنواره فیلم آنکارا و جشنواره بین المللی فیلم استانبول توانست عنوان بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کند.

مینه گوتای در ۲۸ ژونیه ۱۹۷۸ در شهر قونیه، ترکیه متولد شد. قد وی ۱۷۰ و وزنش ۵۵ می باشد و در حال حاضر ۴۲ سال سن دارد. او از دوران کودکی عاشق بازیگری بود. بعد از گذراندن دوران دبیرستان به دانشگاه بازیگری استانبول رفت. پس از فارغ التحصیلی به دانشگاه تئاتر رفت و با اجراهای متعدد تئاتر به زودی شهرت یافت.

اولین حضور وی در تلویزیون به عنوان چهره تبلیغاتی ظاهر شد. اولین تجربه بازی مینه در فیلم در gulbeyaz در سال ۲۰۰۲ بود. او همچنین جوایز مختلفی به عنوان نقش اصلی و یا نقش مکمل زن دریافت نمود. از شاخص ترین نقش آفرینی های وی سریال گوزل، بوی توت فرنگی، جزر و مد و روزی روزگاری است. مینه در حال حاضر در فیلم استانبول ظالم نقش آفرینی می کند. یکی از مهم ترین فیلم کوتاهی که مینه در آن نقش آفرینی کرد “گربه در جاده” بود و در فستیوال فیلم کوتاه سینه پارک جایزه بهترین بازی نقش زن را اذان خود کرد.

برای دانلود سریال استانبول ظالم لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال استانبول ظالم با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دانلود رایگان سریال استانبول ظالم , دانلود فیلم Zalim Istanbul , تماشا قسمت اخر سریال Zalim Istanbul , زیرنویس چسبیده سریال Zalim Istanbul ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: