نوشته شده توسط : ali

دانلود سریال Afili Ask

تماشا قسمت اخر سریال Afili Ask

زیرنویس چسبیده سریال Afili Ask

دانلود رایگان سریال عشق تجملاتی

دانلود فیلم Afili Ask

 

.

 

 

کرم پسر چشم چرون و خوشتیپ یک خانواده استانبولی است که از قدیمی ترین ها در سکتور منسوجات هستن. با ایده های خلاقانه ی خودش با یه استارتاپ کارخونه قدیمی خانواده اش رو که به مرور زمان داشت از رده خارج میشد رو به نامبر وان این سکتور تبدیل کرد ولی در چشم پدرش هنوز مرد نشده بود چون همیشه دنبال خوشگذرونی و هوسرانی بود. عایشه هم یه دختر خوشگل و باهوش و خوش قلبه که تو کارخونه ی کرم اینا بعنوان کارگر کار میکنه و تحت کنترل دو خان داداشش که یکی قلدر و یکی بی خاصیته یه زندگی بی رنگ و مزه رو سپری میکنه. تنها امیدش اینه که با برک که یه مدته باهاش دوسته ازدواج کنه و این زندگی رو پشت سرش بذاره ولی وقتی خان داداش هاش سعی کردن اونو به عقد صبری، پسر ثروتمند محله در بیارن عایشه به برک میگه باید هرچه زودتر ازدواج کنن و برک با شنیدن این غیبش میزنه

 

 

برای دانلود سریال Afili Ask لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Afili Ask با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Afili Ask

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Afili Ask

تماشای آنلاین سریال عشق تجملاتی

خلاصه و معرفی بازیگران سریال عشق تجملاتی

 

چاعلار در یک خانواده تحصیل کرده متولد شده است. پدر چاعلار ارطغرل، مهندس زمین شناسی و مادرش دندانپزشک است و یک خواهر بزرگتر از خود بنام پینار دارد که کارگردان است چاعلار ارطغرل (به ترکی çağlar Ertuğrul ) متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۷ در کارشیکایای ازمیر؛ بازیگر سرشناس و خوش چهره ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی در سریال های فضیلت خانوم و عشق تجملاتی بوده ایم. گوزیده ارسلان Güzide Arslan بازیگر ترکی + بیوگرافی و همسرش گوزیده ارسلان متولد ۱۹۹۲ در آنکارا ترکیه است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد.

 

برای دانلود سریال عشق تجملاتی لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال عشق تجملاتی با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم Afili Ask , دانلود رایگان سریال عشق تجملاتی , زیرنویس چسبیده سریال Afili Ask , تماشا قسمت اخر سریال Afili Ask ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: