زیرنویس چسبیده فیلم Yedinci Kogustaki Mucize تماشای آنلاین فیلم معجزه در سلول شماره هفت
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

تماشا قسمت اخر فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

زیرنویس چسبیده فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

دانلود رایگان فیلم معجزه در سلول شماره هفت

دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

 

.

 

 

فیلم در بند معجزه داستان پدری که سطح هوشی اون مانند دخترشه و در جستجوی عدالت هست رو موضوع بحث قرار داده است. در سال ۱۹۸۳ در نواحی دریای اژه یه دختر بچه میمیره. مسئول مرگ این دختر که پدرش فرمانده هست ،ممو مشخص میشه که با مادر بزرگش و دختر ۷ سالش زندگی میکنه . هر قدر ممو سعی میکنه بگه بی گناهه کسی حرف اونو باور نمیکنه. وقتی اطرافیان ممو سعی میکنن حکم اعدام اونو لغو کنن تنها خواسته ممو و دخترش اوا اینه که به همدیگه برسن. یعنی ممو میتونه یه معجزه رو بوجود بیاره و از حکم اعدام خلاص بشه؟ بازیگران فیلم که به کارگردانی محمت آدا اوزتکین هست شامل: آراس بولوت اینملی، نیسا سوفیا آکسونگور، جلیله تویون، ایلکر اکسوم ، مسعود اک اوستا، دنیز بایسال و یوردر اوکور هستند

 

 

برای دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم Yedinci Kogustaki Mucize

تماشای آنلاین فیلم معجزه در سلول شماره هفت

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم معجزه در سلول شماره هفت

 

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Inemly) در نقش ممو، یکی از بازیگران سرشناس ترکیه به حساب می‌آید. او در سال 2011 با بازی در سریال “روزی روزگاری” با نام ترکی “Öyle Bir Gecer Zaman Ki” در سن نوزده سالگی به شهرت رسید. و سپس در سریال های “حریم سلطان”، “مارال”، “نفوذی” و سریال معروف “گودال” ایفای نقش کرد. از جمله فیلم‌های او می‌توان به “?Tamam miyiz”، “محمود و مریم” و نقشی کوتاه در فیلم سالار مرغ دریایی‌ها اشاره کرد.

او با بازی بی‌نظیر خود در هر فیلم و سریالی، تاکنون جزء تیترهای خبری ترکیه و سایر کشور‌ها از جمله ایران شده است. به گفته بسیاری از پیشکسوتان و منتقدان ترکیه، او نقش‌های خود را بازی نمی‌کند، آن را زندگی می‌کند. نمونه بارز این مسئله،‌ بازی او در سریال گودال (cukur) در نقش یاماچ کوچوالی است.

 

برای دانلود فیلم معجزه در سلول شماره هفت لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم معجزه در سلول شماره هفت با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: تماشای آنلاین فیلم معجزه در سلول شماره هفت , دانلود فیلم Yedinci Kogustaki Mucize , تماشا قسمت اخر فیلم Yedinci Kogustaki Mucize , زیرنویس چسبیده فیلم Yedinci Kogustaki Mucize , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: