خلاصه و معرفی بازیگران سریال رامو دانلود فیلم Ramo
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Ramo

تماشا قسمت اخر سریال Ramo

زیرنویس چسبیده سریال Ramo

دانلود رایگان سریال رامو

دانلود فیلم Ramo

 

.

 

 

رامو و خانواده اش در یکی از محله های فقیرنشین، خلاف و در عین حال باحال آدانا زندگی میکنند. بخاطر این که بیشتر به قاچاق سوخت مشغولن بهشون بنزین چی ها گفته میشه. خانواده ی رامو برای خلافکاری به اسم چنگیز کار میکنند، چنگیز خودش هم برای خلافکاری بزرگتر به نام جهانگیر کار میکند. چنگیز و خانواده اش بهیچ عنوان رفتار خوبی با زیردستانشون ندارن و همیشه به اونا ظلم میکنن و تحقیرشون میکنن برای همین رامو تصمیم میگیره که چنگیز رو کنار بزنه و جای اون بشینه که راه این اثبات خودش به جهانگیر و زدن زیراب چنگیز بود. تنها چیزی که باعث تردید رامو میشد عشقش نسبت به دختر چنگیز، سیبل بود که سعی میکرد با نزدیک نشدن به اون این عشق رو سرکوب کنه. بالاخره رامو مجبور میشه پدر و برادر سیبل رو بکشه و …

 

 

برای دانلود سریال Ramo لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Ramo با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Ramo

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Ramo

تماشای آنلاین سریال رامو

خلاصه و معرفی بازیگران سریال رامو

 

موراد ییلدریم (به ترکی Murat Yildrim) ، بازیگر و مجری سرشناس ترک متولد ۱٣ آوریل ۱٩٧٩ در کنیا است. مراد از پدری ترک بنام مهمت صالیح و مادری عرب با نام حیات متولد شده است. او دو خواهر دارد. طبق گفته ی مراد، پدر و مادرش زبان یکدیگر را متوجه نمی شدند و به ترکی با یکدیگر صحبت میکرده اند به همین دلیل او و خواهرانش به غیر از ترکی اصلا نتوانسته اند عربی و کردی را یاد بگیرند.

مراد در یکی از روستا های کنیا بزرگ شده و پس از آن به خاطر کار پدرش که معلم ادبیات بوده به آدانا مهاجرت کرده است. او پس از تمام کردن دوره دبیرستان برای تحصیل در دانشگاه، به استانبول آمده است. اسرا بیلگیچ ۱۴ اکتبر سال ۱۹۹۲ است. وی از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اسرا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در ۴ فصل از مجموعه تلویزیونی قیام ارطغرل در نقش حلیمه خاتون همسر ارطغرل و مادر عثمان یکم بنیانگذار امپراتوری عثمانی حضور برجسته‌ای داشت. اسرا بیلگیچ در سال ۲۰۱۷ با گوخان توره بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه ازدواج کرد.

 

برای دانلود سریال رامو لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال رامو با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم Ramo , دانلود سریال Ramo , تماشا قسمت اخر سریال Ramo , زیرنویس چسبیده سریال Ramo , ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: