دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir بازیگران سریال ترکی خانه تو سرنوشت توست
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir

تماشا قسمت اخر سریال Dogdugun Ev Kaderindir

زیرنویس چسبیده سریال Dogdugun Ev Kaderindir

دانلود رایگان سریال خانه تو سرنوشت توست

دانلود فیلم Dogdugun Ev Kaderindir

 

.

 

 

داستان عشق مهدی و زینب که در کودکی رنج بسیاری بردند و زندگی سختی را تجربه کردندو روح آنها پر از زخم هاییست که حتی پس از گذشت سالها از کودکیشان هنوز التیام پیدا نکرده،دو روحی که نسبت به هم احساس تعلق پیدا میکنند،و در این سفر داستان عشقشان را با زبانی دیگر و کلماتی دیگر بیان میکنند. زینب دانشجوی رشته حقوق است که بین دو زندگی متفاوت و دو مادرش گیر کرده است که انتظارات آنها کاملاً متفاوت است. از یک طرف ، او زیر فداکاری های مادر خود خرد می شود و از سوی دیگر ، سعی می کند رویاهای مادر خود را بازگرداند. سالها است که تلاش می کند تعادل بین دو طرف حفظ شود ، زینب همچنان به این سؤال می کند که او واقعاً کیست و از چه خانواده ای است. این تنها سؤالی است که زینب نمی تواند پاسخی برای آن پیدا کند. مهدی مردی شجاع ، ایثارگر و در عین حال تنها است که ابتدا مسئولیت خانواده خود و سپس مردم محله خود را به عهده می گیرد. او این عشق همه را به دست آورد ،اما تنها عشق مادر خود را نخواهد داشت. چنان پوچی مهلکی در مهدی وجود دارد که او سعی می کند آن را با انتقام پدرش پر کند. مادر او؛ برای نجات پسرش از تاریکی ، تصمیم می گیرد با شخصی از محله ازدواج کند.

 

 

برای دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Dogdugun Ev Kaderindir

تماشای آنلاین سریال خانه تو سرنوشت توست

خلاصه و معرفی بازیگران سریال خانه تو سرنوشت توست

 

 

 

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

زندگی شخصی

خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Verecegim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در آغاز حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست. اوزدمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

 

ابراهیم چلیک‌کول (ترکی استانبولی: İbrahim celikkol‎؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) هنرپیشه، مدل، و بازیکنبسکتبال اهل ترکیه است.

زندگی شخصی

ابراهیم بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال ترکیه و عضو تیم ملی بسکتبال جوانان بود. او پدرش را که خود بازیکن حرفه‌ای فوتبال و مشوق اصلی وی در زمینه ورزش بود را در سال ۲۰۰۰ از دست داد؛ و به همین دلیل ورزش را رها کرد و وارد صنعت مدلینگ شد.

او به مدت چند سال در زمینه مدلینگ به صورت جدی فعالیت داشت تا اینکه کارگردان مشهور ترک عثمان سیناو او را به عنوان نقش اصلی برای سریال خود کشف و وارد عرصه بازیگری کرد. ابراهیم علاقه زیادی به طبیعت و حیوانات دارد و در همین راستا سرپرستی تعدادی زیادی سگ کنگل را به عهده گرفته و جوایزی نیز از انجمن‌های حمایت از حیوانات دریافت کرده است.

 

برای دانلود سریال خانه تو سرنوشت توست لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال خانه تو سرنوشت توست با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir , دانلود رایگان سریال خانه تو سرنوشت توست , دانلود فیلم Dogdugun Ev Kaderindir , تماشا قسمت اخر سریال Dogdugun Ev Kaderindir , ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: