دانلود فیلم Gonulcelen بدون سانسور و حذفیات
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان سریال دخترگلفروش (دلربا) با زیرنویس فارسی Gonulcelen TV Series 2010

سریـال دخترگلفروش (دلربا) 2010 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود سریال دخترگلفروش (دلربا)

دانلود قسمت آخر سریال Gonulcelen

تماشا آنلاین سریال Gonulcelen با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود سریال Gonulcelen

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Gonulcelen

دانلود رایگان سریال دخترگلفروش (دلربا)

دانلود فیلم Gonulcelen بدون سانسور و حذفیات

.

 

 مراد (با بازی Cansel Elcin) یک موزیسین جوان است که بعد از سالها زندگی و کسب موفقیتهای بسیار در خارج از کشور به زادگاه مادری خود استانبول باز میگردد.مراد که بعد از سالها به استانبول بازگشته هنگام گشت و گذار با دوستش لونت (با بازی Onur Saylak ) به طور اتفاقی حسرت را ( با بازی Tuba Buyukustun) دختر گلفروشی که از راه آوازه خوانی و دست فروشی امرار معاش میکند) ملاقات میکند،مراد که با شنیدن صدای دلنشین حسرت به استعداد خوانندگی او پی میبرد با دوستش شرط می بندد که این دختر کولی را به خواننده ای مشهور تبدیل کند.این شرط بندی ساده مسیر زندگی موزیکدان جوان و دختر گلفروش را تغییر میدهد. مراد و حسرت که از دو طبقه اجتماعی متفاوت هستند در طول دوره آموزش سخت به هم دل میبندند….  
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور سریال دخترگلفروش (دلربا) را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود دانلود سریـال Gonulcelen -دخترگلفروش (دلربا) محصول 2010 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Gonulcelen با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Gonulcelen

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Gonulcelen

دانلود سریال دخترگلفروش (دلربا) 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود سریال Gonulcelen - دخترگلفروش (دلربا) بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین سریال دخترگلفروش (دلربا)

خلاصه و معرفی بازیگران سریال دخترگلفروش (دلربا)

 

دانلود سریال Gönülçelen , دختر گلفروش ژانر : کمدي , درام , موزيکال کارگردان : Cevdet Mercan , Ahmet Katıksız , Serkan İpekören بازیگران : Günay Karacaoğlu , Ayda Aksel , İlhan Şeşen محصول : ترکیه زبان : ترکی

خدیجه طوبا بویوک اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه معمار سِنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت. در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال جایگاه پادشاه (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد. در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında یا سنوات الضیاع Sanawat al daya در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد.در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام Asi بازی کرد. طوبا بویوک اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.  

برای دانلود رایگان سریال ترکیه دخترگلفروش (دلربا) لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال دخترگلفروش (دلربا) با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود سریال[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: تماشا آنلاین سریال Gonulcelen با زیرنویس فارسی , دانلود قسمت آخر سریال Gonulcelen , دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Gonulcelen , ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: